preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
dokumenti
malo soli...

Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:

- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
        

 Robert Fulghum

Vijesti

Iskustveno učenje – temelj kvalitetne nastave u nižim razredima

Opažanje neposredne stvarnosti, u skladu s pedagoškim postulatima „od bližeg ka daljem, od poznatog ka nepoznatom“, temelj je kvalitetnog učenja, osobito kada je riječ o nižim uzrastima. Rad u razrednoj nastavi pokušava se uskladiti s ovim principima što je češće moguće.


Prvaši naše matične škole usmjereni su na promatranje prirode i okoline i uočavanje promjena koje se događaju tijekom godišnjih doba. Jednostavnim jezikom izražavanja primjerenim dobi učenika predstavljaju rezultate, utjecaj vremena na život biljaka i životinja te život i poslove mještana, predviđaju daljnji tijek promjena…. Rezultate prikupljene usmjerenim opažanjem i neposrednim iskustvom usustavljuju po dogovorenom kriteriju i predstavljaju ilustracijom uz koju stvaraju i oblikuju rečenicu koja je opisuje.

Obradom slova i radom na slogovnici kao važnom nastavnom pomagalu tijekom perioda usvajanja slogovne tehnike čitanja, učenici su promišljali o riječima, pojmovima i jednostavnim rečenicama koje mogu složiti u slogovnici, a koje su rezultat neposrednog opažanja. Doživljaj pojedinih složenih rečenica su upotpunjavali crtežom. 

Sve ove aktivnosti potiču učenike da i u narednom periodu usmjere svoja osjetila na opažanje  neposredne stvarnosti i promjena koje se u njoj događaju smjenom vremena i godišnjih doba i tako steknu cjeloviti iskustveni doživljaj obilježja zavičaja u kojem žive.

             

             

 

Drugaši se uče  snalaziti u vremenu kroz različite nastavne predmete i aktivnosti. "Iz miseca u misec" prate ciklus promjena u prirodi. Zamjećuju utjecaj vremenskih promjena na biljni i životinjski svijet te život i rad ljudi u zavičaju. Obrađuju prikupljene podatke,  povezuju ih sa sadržajima većine nastavnih predmeta, uče se snalaziti u vremenu i služiti se kalendarom, stvaralački se izražavaju različitim sredstvima.

Kod učenika je izražena povećana motivacija za njegovanjem zavičajnog govora. Razvijaju i zapisuju zavičajni leksik, interpretiraju stihove na dijalektu. Ilustrirali su, po mjesecima, pjesmu Dubravke Borić "Dalmatinski kalendor", a stvaraju i svoj "Pučiški kalendor" s ilustracijama i zapisima na zavičajnom idiomu.

Mjeseci koji su pred nama pozivaju nas na nastavak istraživanja i stvaralaštva, a mi ćemo se pozivu rado odazvati.      

            

            

 

Trećaši upoznaju život, rad i djelovanje najznačajnijih povijesnih osoba našeg mjesta. S velikim zanimanjem istraživali su i otkrivali kulturno – povijesne spomenike zavičaja.

Učenici ne samo da upoznaju bogatu kulturno – povijesnu baštinu, već stvaraju pozitivne emocije i vrijednosne stavove o njoj. Sve navedeno stvara odlične preduvjete da će oni u budućnosti održivo gospodariti zavičajnom baštinom.

            



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Daniel Šantić   datum: 9. 4. 2024.

linkovi

     Prijava i upis u srednje škole

 Pomoć u izboru daljnjeg obrazovanja ili izbora zanimanja

    


Oglasna ploča

e-Dnevnik

 

 

 


Upisi u srednje škole

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Anketa
E-dnevnik je u odnosu na "stari" način:




Tražilica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2012.

Ovaj mjesec: 1335




preskoči na navigaciju