preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
dokumenti
malo soli...

Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:

- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
        

 Robert Fulghum

Vijesti

Integrirani tjedni u razrednoj nastavi

Nakon što smo u školi realizirali nekoliko ciklusa integriranog poučavanja kroz integrirane tjedne u predmetnoj nastavi, u travnju 2019. isti je model ostvaren i u svim odjelima razredne nastave.


Razredna nastava prirodno je okruženje za provođenje integriranog poučavanja. Planiranje i izvedba su olakšani jer sve može koordinirati sam učitelj razrednog odjela. Učenicima se pruža prilika za učenje kao cjelovito iskustvo i preko „različitih ulaza“, što svakako više odgovara prirodi djeteta.

Prvaši su u matičnoj školi proučavali kao izgleda život uz more u proljetno doba, te su neposrednim promatranjem proučili promjene u prirodi. Drugaši su u integriranom tjednu proučavali utjecaj bure na prirodu i život ljudi u svom zavičaju. Zakašnjela marčana bura omogućila je da učenici na vlastitoj koži osjete otežani promet i način kretanja, i ponudila nam pogled na nakošene i iščupane borove.

          

 

Učenici trećeg razreda željeli su odgovoriti na pitanje „Što se skriva tamo gdje naše oko ne dopire?”, odnosno proučavali su temu morskoga dna.

      

 

Četvrtaši su željeli odgovoriti na pitanje „može li se živit od udice?“, odnosno pokušali su utvrditi može li “mali ribar” živjeti od ribarenja i što zapravo znači živjeti od ribarstva? Podatke su prikupljali u razgovorima s lokalnim ribarima, na peškariji, a potom ih obrađivali u razredu.

      

 

U područnim su školama učenici od prvog do četvrtog razreda zajedno uživali u integriranom tjednu. Pražničani su proučavali život pražničkih iseljenika koji su u bijeli svijet odlazili uglavnom na početku 20. stoljeća.

      

 

Učenici iz Gornjeg Humca proučili su tajne prapovijesnih bedema istražujući ilirske gradine Gračišća u okolici Humca. Na samoj gradini dokumentirali su postojeće stanje (fotografirali, skicirali, mjerili) i analizirali uočeno.

      

 

Učeničko istraživanje prilagođeno njihovim potrebama za cjelovitim učenjem pokazalo se, kao i mnogo puta do sada, zanimljivim, zabavnim i učinkovitim.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Daniel Šantić   datum: 30. 4. 2019.

linkovi

     Prijava i upis u srednje škole

 Pomoć u izboru daljnjeg obrazovanja ili izbora zanimanja

    


Oglasna ploča

e-Dnevnik

 

 

 


Upisi u srednje škole

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Anketa
E-dnevnik je u odnosu na "stari" način:




Tražilica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2012.

Ovaj mjesec: 1335




preskoči na navigaciju