Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:
- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
Robert Fulghum
Mirisi i okusi iz naše učionice
U nastavku pročitajte zanimljiv izvještaj učiteljice i učenika 4. razreda o nedavnim školskim i izvanškolskim aktivnostima.
Tijekom listopada obilježili smo Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje, povezujući ih sa sadržajima izvannastavnih aktivnosti (Mediteranska prehrana) i projektom Vinogradarstvo i vinarstvo u zavičaju.
Istražujući okoliš pronašli smo brojne namirnice koje se od davnina u našem zavičaju koriste u razne kulinarske svrhe.
Izradili smo džem od bijelog grožđa i pohranili ga u staklenke s etiketama nastalim na satu likovne kulture.
Džem smo odlučili upotrijebiti kao nadjev za palačinke. Istražujući najbolji recept saznali smo da je zapravo palačinka preteča kruha. Palačinke s našim džemom pretvorile su se u najfiniji kolač!
Za odrasle, u nekim budućim i nadamo se boljim vremenima, sačuvali smo likere od oriha, rogača i mrtine.
Linkovi i dokumenti koji će vam pomoći u pronalaženju informacija bitnih za upis u srednje škole:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |