Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:
- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
Robert Fulghum
Zanimljiva radionica "Oslikavanje zvukom" u našoj školi
U utorak 26. rujna u školi je održana radionica „Oslikavanje zvukom“ koju je vodila filmska redateljica Silva Ćapin, a realizirana je u sklopu programa Ruksak pun kulture.
Na radionici je sudjelovalo 19-ero naših učenika koji su radni dan proveli kreirajući i snimajući zvukove koji se koriste u filmovima, radio dramama, animacijama… Kako stvoriti zvuk koraka, atmosfere nekog prostora, glasanja životinja, ili pak zvuk letenja na metli, zvuk svemira, zvuk superjunakovog plašta na vjetru… sve su to naši učenici naučili i sami pokušali kreirati. Naravno da je ovaj proces bio beskrajno zabavan, a zvukove koje su učenici (re)konstruirali iskoristit će u daljnjem radu u našoj školskoj filmskoj skupini s učiteljicom Majom Ćapin, koja im se pridružila i u ovoj radionici. Hvala voditeljici na ovom uistinu zanimljivom iskustvu!
Linkovi i dokumenti koji će vam pomoći u pronalaženju informacija bitnih za upis u srednje škole:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |