2018-11-23 12:43:48

„Brodovi i more“ - prvi integrirani tjedan

Od 15. listopada do 22. listopada je u našoj školi proveden prvi ciklus integriranog projekta s okvirnom temom „Brodovi i more“.

U našoj školi se ove godine kroskurikularni pristup realizira u obliku integrirane projektne nastave. Planirano je u nekoliko ciklusa u svakom razredu (u predmetnoj nastavi) kroz sve nastavne predmete obrađivati podteme koje proizlaze iz glavne teme „Brodovi i more“.

U prvom ciklusu integrirane nastave su učenici od 5. do 8. razreda kroz sve nastavne predmete stjecali znanja i vještine o brodovima, brodogradnji, životu uz more i brodolomima. Teme svakog nastavnog predmeta nadovezivale su se na znanja koja su usvojili na prethodnom satu što su učenici prepoznali kao zanimljivo i korisno. Učenici su rado sudjelovali u istraživačkoj nastavi što su pokazali i rezultatima svog rada (nacrti, mjerenja, sastavi, makete…). Prednosti integrirane nastave najbolje su iskazali sami učenici svojim komentarima:

„Zbog toga što kad se neka tema ovako provlači kroz sve predmete, sve je zabavnije i puno je lakše zapamtiti nego kad iz svakog predmeta učimo nešto različito.“

„Mislim da tada više naučim o nekoj temi nego kad je spomenemo par puta kroz nastavu. I sviđa mi se to što mogu povezivati informacije iz jednog predmeta u drugi.“

„Jer tako neki učenici koji ne mogu sve drukčije teme zapamtiti onda mogu uz ovakve organizacije bolje misliti i bolje raditi i bolje učiti.“

„Jer tako ćemo lakše i na zabavniji način pamtiti neke stvari koje bi nam trebale u životu.“

           

                                                   


Osnovna škola Pučišća