Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:
- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
Robert Fulghum
„Brodovi i more“ - prvi integrirani tjedan
Od 15. listopada do 22. listopada je u našoj školi proveden prvi ciklus integriranog projekta s okvirnom temom „Brodovi i more“.
U našoj školi se ove godine kroskurikularni pristup realizira u obliku integrirane projektne nastave. Planirano je u nekoliko ciklusa u svakom razredu (u predmetnoj nastavi) kroz sve nastavne predmete obrađivati podteme koje proizlaze iz glavne teme „Brodovi i more“.
U prvom ciklusu integrirane nastave su učenici od 5. do 8. razreda kroz sve nastavne predmete stjecali znanja i vještine o brodovima, brodogradnji, životu uz more i brodolomima. Teme svakog nastavnog predmeta nadovezivale su se na znanja koja su usvojili na prethodnom satu što su učenici prepoznali kao zanimljivo i korisno. Učenici su rado sudjelovali u istraživačkoj nastavi što su pokazali i rezultatima svog rada (nacrti, mjerenja, sastavi, makete…). Prednosti integrirane nastave najbolje su iskazali sami učenici svojim komentarima:
„Zbog toga što kad se neka tema ovako provlači kroz sve predmete, sve je zabavnije i puno je lakše zapamtiti nego kad iz svakog predmeta učimo nešto različito.“
„Mislim da tada više naučim o nekoj temi nego kad je spomenemo par puta kroz nastavu. I sviđa mi se to što mogu povezivati informacije iz jednog predmeta u drugi.“
„Jer tako neki učenici koji ne mogu sve drukčije teme zapamtiti onda mogu uz ovakve organizacije bolje misliti i bolje raditi i bolje učiti.“
„Jer tako ćemo lakše i na zabavniji način pamtiti neke stvari koje bi nam trebale u životu.“
Linkovi i dokumenti koji će vam pomoći u pronalaženju informacija bitnih za upis u srednje škole:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |