preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
dokumenti
malo soli...

Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:

- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
        

 Robert Fulghum

Vijesti

„Brodovi i more“ - prvi integrirani tjedan

Od 15. listopada do 22. listopada je u našoj školi proveden prvi ciklus integriranog projekta s okvirnom temom „Brodovi i more“.


U našoj školi se ove godine kroskurikularni pristup realizira u obliku integrirane projektne nastave. Planirano je u nekoliko ciklusa u svakom razredu (u predmetnoj nastavi) kroz sve nastavne predmete obrađivati podteme koje proizlaze iz glavne teme „Brodovi i more“.

U prvom ciklusu integrirane nastave su učenici od 5. do 8. razreda kroz sve nastavne predmete stjecali znanja i vještine o brodovima, brodogradnji, životu uz more i brodolomima. Teme svakog nastavnog predmeta nadovezivale su se na znanja koja su usvojili na prethodnom satu što su učenici prepoznali kao zanimljivo i korisno. Učenici su rado sudjelovali u istraživačkoj nastavi što su pokazali i rezultatima svog rada (nacrti, mjerenja, sastavi, makete…). Prednosti integrirane nastave najbolje su iskazali sami učenici svojim komentarima:

„Zbog toga što kad se neka tema ovako provlači kroz sve predmete, sve je zabavnije i puno je lakše zapamtiti nego kad iz svakog predmeta učimo nešto različito.“

„Mislim da tada više naučim o nekoj temi nego kad je spomenemo par puta kroz nastavu. I sviđa mi se to što mogu povezivati informacije iz jednog predmeta u drugi.“

„Jer tako neki učenici koji ne mogu sve drukčije teme zapamtiti onda mogu uz ovakve organizacije bolje misliti i bolje raditi i bolje učiti.“

„Jer tako ćemo lakše i na zabavniji način pamtiti neke stvari koje bi nam trebale u životu.“

           

                                                   



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Daniel Šantić   datum: 23. 11. 2018.

linkovi

     Prijava i upis u srednje škole

 Pomoć u izboru daljnjeg obrazovanja ili izbora zanimanja

    


Oglasna ploča

e-Dnevnik

 

 

 


Upisi u srednje škole

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Anketa
E-dnevnik je u odnosu na "stari" način:




Tražilica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2012.

Ovaj mjesec: 1418




preskoči na navigaciju