Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:
- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
Robert Fulghum
Nakon uspješno završenog Comenius partnerstva (Razvoj školskoga kurikula - obuka učitelja za održivi razvoj) naša je škola prijavila novo partnerstvo pod nazivom KROSKURIKULARNO POUČAVANJE NA TEMAMA KULTURNE I PRIRODNE BAŠTINE. U projekt su uključene sljedeće partnerske škole:
Tijekom rada na projektu partneri će biti usredotočeni na sljedeće konkretne ciljeve:
Sastanak Comenius partnera u Turskoj
Od srijede, 22.10.2014. do nedjelje, 26.10.2014. devetero djelatnika naše škole boravilo je u Izmiru u Turskoj u sklopu Comenius partnerstva.
Susret u Turskoj treći je sastanak Comenius partnera u sklopu projekta Kroskurikularno poučavanje na temama kulturne i prirodne baštine.
Srdačni domaćini iz izmirskog YAMANLAR KOLEJI ugostili su, osim predstavnika naše škole, učitelje iz OŠ Marjan iz Splita, učitelje iz škole u Litvi te učitelje i učenike iz partnerske škole u Rumunjskoj.
Domaćini su za dobrodošlicu organizirali zanimljiv kulturni program i upoznali nas s dijelom svoga folklora. Potom su svi partneri krenuli u obilazak razreda, promatrajući nastavu i modele rada u školi domaćinu.
Na susretu predstavnika partnerskih škola predstavljeni su rezultati dosadašnjeg rada na projektu, odnosno prezentacije dobre prakse u kroskurikularnom poučavanju. U nastavku rada, drugi radni dan, održan je radni sastanak na kojemu se procjenjivao tijek ostvarivanja projekta. Dogovorene su i buduće aktivnosti, koje će u konačnici dovesti do predviđenih projektnih rezultata. Glavni materijalni rezultat bit će zbornik učeničkih kreativnih radova nastalih u kroskurikularnom poučavanju. Na sastanku je dogovoren i konačni oblik zbornika, u kojem će uz naslov svake kroskurikularno obrađene teme biti izložen sažeti opis rada te složeni učenički stvaralački radovi iz različitih nastavnih područja.
Posljednji dan u Izmiru domaćini su nas poveli u obilazak antičkog grada Efeza (Ephesus), čiji se ostatci nalaze u blizini Izmira. Susret s opipljivom poviješću bio je uistinu fascinantan.
Obogaćeni lijepim uspomenama iz Turske vraćamo se svakodnevnom radu i realizaciji projektnih aktivnosti.
Linkovi i dokumenti koji će vam pomoći u pronalaženju informacija bitnih za upis u srednje škole:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |