preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
dokumenti
malo soli...

Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:

- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
        

 Robert Fulghum

Comenius 2013-2015

   

Nakon uspješno završenog Comenius partnerstva (Razvoj školskoga kurikula - obuka učitelja za održivi razvoj) naša je škola prijavila  novo partnerstvo pod nazivom KROSKURIKULARNO POUČAVANJE NA TEMAMA KULTURNE I PRIRODNE BAŠTINE. U projekt su uključene sljedeće partnerske škole:

Osnovna škola Pučišća - HRVATSKA - škola koordinator
Osnovna škola Marjan, Split - HRVATSKA
Şcoala Gimnazială Nr.1 Ţicleni - RUMUNJSKA
Pasvalio Svalios Pagrindinė Mokykla, Pasvalys - LITVA
Özel Yamanlar Mustafa Şik İlkokulu, İzmir - TURSKA
 
Ostvarujući ovaj projekt učitelji iz partnerskih škola međusobno će razmjenjivati djelotvorne strategije poučavanja obrađujući određenu nastavnu temu kroz različita obrazovna područja.

Tijekom rada na projektu partneri će biti usredotočeni na sljedeće konkretne ciljeve:

- usporediti školske kurikule svih partnerskih škola
- upoznati i usporediti školske sustave partnerskih zemalja
- identificirati prevladavajuće nastavne metode i strategije u partnerskim školama
- odabrati zajedničke teme koje će se kroskurikularno obraditi u svim partnerskim školama
- uključiti projektne aktivnosti u redovne oblike rada partnerskih škola
- međusobno predstavljati rezultate nastavnih i izvannastavnih oblika rada na pojedinim temama tijekom partnerskih susreta
- tijekom partnerskih susreta organizirati aktivnosti i manifestacije koje pridonose međusobnom upoznavanju partnera i razvoju interkulturalne kompetencije
- uspoređivati različite modele poučavanja na istoj temi među partnerskim školama
- organizirati stručne rasprave među učiteljima partnerskih škola i analizirati učinke različitih modela poučavanjana na razvoj učeničkih ključnih kompetencija
- pedagoške spoznaje stečene tijekom rada na projektu uključiti u školski kurikul svake partnerske škole.

 

Comenius vijesti

Drugi susret partnera u Rumunjskoj

Comenius partneri iz Hrvatske (OŠ Pučišća i OŠ Marjan), Turske (Izmir) i Litve (Pasvalius) boravili  su u Rumunjskoj od 30. svibnja do 4. lipnja 2014. radi drugoga partnerskoga susreta na Comenius projektu Kruskurikularno poučavanje na temama prirodne i kulturne baštine.


Tim  od 8 sudionika iz naše škole najprije je otputovao u Bukurešt. Tamo nam se pridružio projektni koordinator iz Rumunjske  i odveo nas u obilazak i razgledavanje. Posjetili smo neke od najznačajnijih destinacija, poput zgrade rumunjskog parlamenta, druge najveće građevine na svijetu. Večer smo proveli uz tradicionalnu večeru u staroj gradskoj jezgri, a nakon toga nastavili s upoznavanjem kulturne (i zabavne) ponude u Bukureštu.

 

Nakon dva dana provedena u rumunjskoj metropoli, otišli smo u gradić Ticleni gdje je smještena naša partnerska škola. Domaćini su nas dočekali više nego srdačno, uz kruh i sol, pjesmu i veselje.

U Ticleniju smo obišli osnovnu školu, gdje nas je dočekala izložba projektnih rezultata. Hospitirali smo na nastavi i pobliže se upoznali s kolektivom, školskom atmosferom i oblicima poučavanja u rumunjskoj školi. Domaćini su nam pobliže predstavili i svoj školski sustav u zanimljivoj i poučnoj prezentaciji.  

 

U školi je održan i zajednički radni sastanak. Svi su partneri predstavili projektne rezultate svoga rada, odnosno kroskurikularne obrade prethodno dogovorene teme Šuma. Nakon prikazanih projektnih rezultata razvila se rasprava. Većina je partnera izrazila zadovoljstvo zbog sudjelovanja u projektu. Smatraju da je to korisno pojedincima koji sudjeluju, učenicima i svekolikim nastavnim kolektivima jer svi imaju prigodu za učenje. Jednako tako izražavaju zadovoljstvo zbog odabrane teme. Smatraju da im je prikladna tema olakšala rad.

Nakon radnog sastanka domaćini su nam priredili zajednički ručak. Uz priredbu škole domaćina i folklorne plesove upoznali smo čari tradicionalne kuhinje i dobro se zabavili.

U Ticleniju smo posjetili i tehničku gimnaziju i razgovarali s učenicima i osobljem škole. Priređena nam je prezentacija s upoznavanjem Rumunjske, Bukurešta i Ticlenija. Nakon toga posjetili smo naftna polja po kojima je ovaj kraj poznat. U gradskoj vijećnici sastali smo se s predstavnicima lokalnih vlasti a gradonačelnik nam je još jednom iskazao dobrodošlicu. 

Zadnje večeri u Rumunjskoj organizirana je zajednička večera. Na toj su večeri domaćini svečano podijelili potvrde o sudjelovanju, a svi su partneri međusobno izmijenili darove. Uz folklornu glazbu i ples zabava je potrajala do dugo u noć. 

Emocije na rastanku bile su, kao i obično, podijeljene. Tužni zbog odlaska i rastanka s partnerima, ali sretni jer smo bolje upoznali svoje nove prijatelje, krenuli smo natrag na svoj otok. Iz Rumunjske nosimo divne uspomene na prekrasnu zemlju i tople, srdačne domaćine.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Daniel Šantić   datum: 8. 7. 2014.

linkovi

     Prijava i upis u srednje škole

 Pomoć u izboru daljnjeg obrazovanja ili izbora zanimanja

    


Oglasna ploča

e-Dnevnik

 

 

 


Upisi u srednje škole

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Anketa
E-dnevnik je u odnosu na "stari" način:




Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2012.

Ovaj mjesec: 1139




preskoči na navigaciju