Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:
- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
Robert Fulghum
.
Izvannastavni projekti ostvaruju se u posebnoj tjednoj satnici, vode ih za to zaduženi mentori, a ostvaruju se s heterogenim skupinama učenika predmetne nastave.
Većina nastavnih i svi izvannastavni projekti, koji se ostvaruju u posebnoj satnici, proizlaze iz sveškolskoga projekta ŽIVJET NA BRAČU U SKLADU S PRIRODOM I KULTURNOM BAŠTINOM. Projekt je usuglašen sa srednjoročnim planom razvoja školskoga kurikuluma utemeljenoga na odgoju mladih za održivi razvoj zavičaja i primjeren odnos prema baštini.
IZVANNASTAVNI PROJEKTI 2011/12
GRAĐENJE, STANOVANJE I KULTURA ŽIVLJENJA (Povijest, 5.-7.r)
Projekt je odabran zbog uklapanja u širu temu Živjeti u skladu s prirodom i kulturnom baštinom zavičaja, povezuje se s projektom MLADI I BAŠTINA, a omogućuje učenicima da se interdisciplinarno obrazuju i prodube znanje stečeno na redovnoj nastavi iz Povijesti, Likovne kulture te Tehničke kulture .
CILJ
AKTIVNOSTI
MJERLJIVI REZULTATI RADA
GEOLOŠKA GRAĐA BRAČA I NJEZIN UTJECAJ NA KRUŽENJE TVARI I KVALITETU ŽIVOTA NA OTOKU (Zemljopis, 5.-7. r.)
Projekt je odabran zbog uklapanja u širu temu Živjeti u skladu s prirodom i kulturnom baštinom zavičaja, povezuje se s projektom MLADI I BAŠTINA, a omogućuje učenicima da se interdisciplinarno obrazuju i prodube znanje stečeno na redovnoj nastavi iz Geografije, Prirode, Biologije i Kemije.
U većini nastavnih predmeta često spominjemo važnost očuvanja okoliša i života u skladu s prirodom. Učimo djecu kako bi se trebala odnositi prema prirodi, izrađujemo plakate, gledamo video zapise i slično. No, je li to dovoljno?
CILJ
Odgajati učenike za pozitivan odnos prema okolišu. Osposobljavati ih za prihvaćanje odgovornosti o vlastitoj budućnosti, za dobro gospodarenje i održivi razvoj zavičaja.
AKTIVNOSTI
MJERLJIVI REZULTATI RADA
UTJECAJ KRUTOGA OTPADA I SMEĆA NA KVALITETU VODA I MORA NA BRAČU (Priroda/biologija/kemija6.-8. r)
Projekt je odabran zbog uklapanja u širu temu Živjeti u skladu s prirodom i kulturnom baštinom zavičaja, povezuje se s projektom MLADI I BAŠTINA, a omogućuje učenicima da se interdisciplinarno obrazuju i prodube znanje stečeno na redovnoj nastavi iz Geografije, Prirode, Biologije i Kemije.
Važnost očuvanja okoliša i života u skladu s prirodom ističe se u gotovo svim nastavnim ishodima. Pretpostavlja se da će zanimljive i poučne aktivnosti tijekom ostvarivanja ovoga projekta pridonijeti tome da se učenici pravilno odnose prema prirodi, okolišu i živom svijetu.
CILJ
Odgajati učenike za pozitivan odnos prema okolišu, ponajprije vodama. Osposobljavati ih za prihvaćanje odgovornosti o vlastitoj budućnosti, za dobro gospodarenje i održivi razvoj zavičaja.
AKTIVNOSTI
MJERLJIVI REZULTATI RADA
SUHOZIDNA SKLONIŠTA, KUĆERCI I KUĆICE NA PODRUČJU OPĆINE PUČIŠĆA (Tehnička kultura 5.-7. R)
Uključivanjem u sveškolski projekt Živjeti na Braču u skladu s prirodom i kulturnom baštinom, te međunarodne projekte Mladi i baština i Razvoj školskoga kurikula: obuka učitelja za održivi razvoj, pruža se mogućnost da se u okviru potprojekta iz TK učenici upoznaju s najtipičnijim načinima suhozidne gradnje u zavičaju, da razlikuju suhozidne objekte s obzirom na namjenu, izgled i strukturu.
CILJ
Spoznati važnost suhozidne gradnje kao arhitektonske osobitosti; razviti zanimanje za kulturno nasljeđe i potrebu da se ovlada umijećem suhozidne izgradnje kao uvjetom da se nastavi tradicija
AKTIVNOSTI
MJERLJIVI REZULTATI RADA
CRKVICE NA PODRUČJU OPĆINE PUČIŠĆA - NASLJEĐE I OBIČAJI
(Vjeronauk, 5. i 6. r.)
Uključivanje u sveškolski projekt Živjeti na Braču u skladu s prirodom i kulturnom baštinom te međunarodni projekt Mladi i baština omogućuje da se okviru potprojekta iz Vjeronauka učenici upoznaju s vrijednom kulturnom baštinom (mnogobrojnim crkvicama iz raznih povijesnih razdoblja i obrednim običajima kroz usmenu predaju starijih ili pisane dokaze iz crvenih knjiga, matica i bilježaka) koja svjedoči o društvenom životu u zavičaju kroz stoljeća.
CILJ
AKTIVNOSTI
MJERLJIVI REZULTATI RADA
KAMEN U KIPARSTVU I ARHITEKTURI NA BRAČU (Likovna kultura 5.-7. r.)
Uključivanje u sveškolski projekt Živjeti na Braču u skladu s kulturnom baštinom otvara mogućnost da učenici u okviru projekta iz Likovne kulture upoznaju tradiciju uporabe kamena u arhitekturi i kiparstvu, da spoznaju važnost kiparstva i arhitekture kao grana likovne umjetnosti. Stvara se prigoda da upoznaju mogućnosti i ograničenja kamena kao kiparskoga i građevinskog materijala te da istraže lokalnu tradicijsku arhitekturu.
CILJEVI
AKTIVNOSTI
- posjet Klesarskoj školi
- posjet kiparskom ateljeu
- proučavanje unutarnje i vanjske arhitekture kaštila Žuvetić
- proučavanje objekata tradicionalne arhitekture na Braču
- posjet Dioklecijanovoj palači
- susreti i razgovori s bračkim kiparima i graditeljima
- fotografiranje i dokumentiranje terenskoga rada
MJERLJIVI REZULTATI RADA
Linkovi i dokumenti koji će vam pomoći u pronalaženju informacija bitnih za upis u srednje škole:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |