preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
dokumenti
malo soli...

Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:

- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
        

 Robert Fulghum

O projektu MED-EDUC

MED-EDUC – Za europski pristup obrazovanju o obalnom i morskom okolišu

MED-EDUC je Erasmus+ projekt čiji je glavni cilj promicati razmjenu dobrih europskih praksi u obrazovanju za okoliš te razviti metode i referentne alate za promicanje ovih obrazovnih inicijativa. U projektu sudjeluju partneri iz pet mediteranskih zemalja: uz OŠ Pučišća, partneri su CPIE Bastia Golo Méditerranée – U Marinu (Francuska), CAE Petra patrimonia de Marseille (Francuska), Hellenic Center of Marine Research (Grčka), Consell de Mallorca (Španjolska), Istituto di istruzione Superiore “Giuseppe Garibaldi” – La Maddalena, Sardinija (Italija) i Med.O.R.O., Sicilija (Italija).

Morski ekološki odgoj je holistička disciplina koja ističe suvremena pitanja zaštite okoliša i međusobne odnose ljudi i teritorija: učinci klimatskih promjena erozijom tla i zagrijavanjem oceana, zaštita prirode, učinak masovnog turizma, onečišćenja, izloženost prirodnim opasnostima...

Za učenike koji žive u obalnim ili otočnim regijama, obrazovanje o priobalju i morskom okolišu neophodno je za upoznavanje i otkrivanja zavičaja.

Ipak, obrazovanje o obalnom i morskom okolišu još se uvijek zadržava na teorijskoj razini na većini europskih teritorija, uključujući obalna i otočna područja. Praktični pristup "morski razred" predstavlja pedagošku inicijativu koja bi omogućila upoznavanje morskog i obalnog okoliša kroz pedagoški strukturirane, kratkoročne ili srednjoročne, boravke izvan institucija. Metode koje pogoduju praktičnom pristupu, inicijative temeljene na projektnoj nastavi, interdisciplinarnim metodama, korištenje multimedije predstavljaju temelj nastavne prakse prilagođene specifičnostima morskog okoliša.  

Specifični ciljevi projekta:

- poticati razmjenu i prijenos dobrih praksi između dionika u obrazovanju o morskom okolišu u školama (od osnovne do srednje škole) i međusobne povezanosti klasičnoga  i interdisciplinarnoga poučavanja;

- izraditi metode i alate koji omogućuju odgajateljima da integriraju nova znanja vezana za posljedice klimatskih promjena, razvoj turizma i zaštitu biološke raznolikosti;

- poticati održivu suradnju i mobilnost među dionicima obrazovanja za morski okoliš.

 

U sklopu projekta bit će organizirane dvije radionice za edukatore kako bi se usporedila iskustva, utvrdile referentne prakse i razvio referentni okvir i vodič dobre prakse.

 

Planirana su 3 intelektualna proizvoda (IO):

- O1: Realizacija Vodiča za europsku dobru praksu u obrazovanju o moru i obalnom okolišu, uzimajući u obzir raznolikost razina (škola, koledž, srednja škola), područja i pedagoških aktivnosti (poludnevni do višednevnog boravka uz more). Ovaj će vodič predstaviti referentna pedagoška načela i primjere dobre prakse diljem Europe. Namijenjen je edukatorima i menadžerima obrazovnih organizacija (škole, obrazovne organizacije za zaštitu okoliša ...)

- O2: Realizacija europskog standarda kvalitete za organizaciju «morskog razreda»: morski razred predstavlja kratkoročne ili srednjoročne boravke izvan ustanova za učenike svih razina, omogućavajući stjecanje produbljenog znanja u primorskim i  priobalnim sredinama.

- O3: Realizacija europskog digitalnog resursnog centra sa sadržajima iz vodiča dobre prakse i multimedijskim sadržajima za daljnje usavršavanje edukatora.

                              

Vijesti

Edukacija u sklopu Erasmus+ projekta

 

Od 8. do 12. veljače održana je edukacija u sklopu Erasmus+ projekta MedEduc.


U projektu sudjeluje naša škola zajedno s partnerima iz Francuske, Italije, Grčke i Španjolske. Cilj projekta je promicati i unaprijediti obrazovanje o obalnom i morskom okolišu na području Mediterana.

Iako je projektom bilo predviđeno da se ova edukacija održi u našoj školi kao domaćinu, pandemija nam to nije dozvolila. No posao treba odraditi, stoga je edukacija održana online, preko platforme Zoom. Petero učitelja iz naše škole aktivno je sudjelovalo u izradi,  testiranju i poboljšavanju alata koji će omogućiti edukatorima integraciju novih znanja o mediteranskom okolišu.

Intelektualni projektni proizvodi su:

- vodič za europsku dobru praksu u obrazovanju o moru i obalnom okolišu,

- praktični alati (vodiči) za poučavanje o morskom okolišu, na temelju postojećih praksi i uzimajući u obzir nova znanja povezana s obrazovanjem o klimatskim promjenama;

- digitalni resursni centar, s dijelovima vodiča dobre prakse i multimedijskim sadržajima, što omogućuje samostalno učenje odgojitelja i nastavnika.

Više o projektu, njegovom tijeku i rezultatima, možete pronaći na mrežnim stranicama projekta:

web stranica projekta

FB stranica projekta

           

 

               

               

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Daniel Šantić   datum: 12. 2. 2021.

linkovi

     Prijava i upis u srednje škole

 Pomoć u izboru daljnjeg obrazovanja ili izbora zanimanja

    


Oglasna ploča

e-Dnevnik

 

 

 


Upisi u srednje škole

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Anketa
E-dnevnik je u odnosu na "stari" način:




Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2012.

Ovaj mjesec: 1189




preskoči na navigaciju