Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:
- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
Robert Fulghum
Fotoradionica tehnikom "camera obscura"
Od petka do nedjelje (16. do 18. ožujka) održana je, u suradnji škole i Hrvatskog fotosaveza, radionica „Portret moga grada“.
U fotoradionici su učenici pod vodstvom mentorica Zlate Medak i Mirjane Pešec snimali kadrove Pučišća tehnikom „camera obscura“. Učenici su bili fascinirani tehnikom, i činjenicom da iz „obične“ kartonske kutije izlaze prekrasne crno-bijele fotografije. Nije im bilo teško tražiti idealno mjesto na koje će postaviti svoju škatulu i pričekati nekoliko minuta za ekspoziciju svake fotografije. A još je veće uzbuđenje bilo odnijeti škatulu u improvizirani školski laboratorij na razvijanje i vidjeti rezultat svoga rada!
Učenički radovi napravljeni u ova tri dana bit će upotrijebljeni kao ilustracije za „Čakavsku čitanku“, publikaciju koju škola planira izdati krajem školske godine. Iščekujemo je s nestrpljenjem!
Linkovi i dokumenti koji će vam pomoći u pronalaženju informacija bitnih za upis u srednje škole:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |