Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:
- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
Robert Fulghum
Brački Iliri u pohodu na Zagreb
U četvrtak, 21.11.2013. fotomonografija Iliri na otoku Braču predstavljena je u hrvatskoj metropoli.
Promocija je održana u Hrvatskom školskom muzeju. U publici su, pored ostalih, sjedili i učenici zagrebačkih osnovnih škola, koji su htjeli čuti kako njihovi brački vršnjaci istražuju svoju prirodnu i kulturnu baštinu.
O pedagoškoj vrijednosti ove publikacije govorila je ravnateljica Lucija Puljak, a tijek realizacije projekta kroz istraživačku nastavu predstavili su učitelj Siniša Lučić Lavčević (PŠ Gornji Humac) i učiteljica povijesti Ana Marčić. Promociji su nazočili i naši učenici koji su sudjelovali u projektu, Ana Brizić (6.r.) i Luka Vrsalović (8.r).
Završna riječ pripala je akademiku Petru Šimunoviću, koji je istaknuo kako je ponosan na činjenicu da mladi Bračani na ovakav način istražuju i čuvaju svoju baštinu. Gradine i gomile koje su naši učenici istražili svjedočanstvo su tisućljetne povijesti i kulture ovoga otoka. Jedini zalog očuvanja te kulture jest odgoj mladih za prepoznavanje i čuvanje svoje vlastite baštine, što se najučinkovitije realizira upravo kroz iskustvenu i istraživačku nastavu na kojoj se ovaj projekt i temelji.
Ova fotomonografija govori o značaju našeg kulturno povijesnog nasljeđa i prenosi njegovu vrijednost široj javnosti, ali ističe i potrebu za boljom zaštitom i očuvanjem kulturnih spomenika.
Linkovi i dokumenti koji će vam pomoći u pronalaženju informacija bitnih za upis u srednje škole:
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |