preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
dokumenti
malo soli...

Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:

- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
        

 Robert Fulghum

BRAČ-BOURGOGNE 2015-2017

Projekt «Brač-Bourgogne: Priča o kamenu» realiziran je u partnerstvu četiriju školskih institucija, dviju iz Hrvatske i dviju iz Francuske.  Osnovna škola Pučišća (Brač) bila je nositelj, a Collège A. Malraux (Dijon), Lycée Les Marcs d’Or (Dijon), Klesarska škola (Pučišća) – partneri na projektu.

 

Radeći na projektu slijedili smo postavljene ciljeve:

  • Povećati profesionalne kompetencije učitelja u inovativnom poučavanju (projektno i istraživačko učenje).
  • Povećati učeničku motivaciju za učenje i obrazovne ishode kroz inovativno poučavanje.

 

Sudionici projekta povezali su se oko zajedničke projektne teme: kamen u kulturi i arhitekturi srednjovjekovnoga Brača i Burgundije.

Odabrana tema uključena je u školski kurikul svake partnerske institucije, a u različitim razrednim odjelima kroskurikularno je obrađivana.

 

Obrađujući temu, učitelji, sudionici projekta, povezali su se u suradničke timove te zajedničkim radom i međusobnom razmjenom iskustva provjeravali različite mogućnosti cjelovitoga poučavanja.

 

Učitelji razredne nastave u svom su nastavnom radu sami nastojali «obrisati» granice među nastavnim disciplinama, tako da su učenici prestali razmišljati o nastavnim predmetima. Razmišljali su o temi koja se poučava, o načinima rješavanja problema, te o načinima oblikovanja rezultata i njihova predstavljanja.

Rezultati realizirani tijekom provedbe projekta, koji su posljedica multidisciplinarnoga pristupa i za koje su bila potrebna znanja (alati) svih nastavnih područja – materijalizirani su i javno predstavljani za vrijeme projekta i nakon njegova završetka.

 

Učitelji predmetne nastave (pojedinih nastavnih disciplina), koji su sudjelovali u ovom projektu, povezali su se u multidisciplinarne timove i zajednički problem (temu) obrađivali iz različitih aspekata. I u tom su se slučaju brisale granice između različitih predmeta jer su učenici svladavali znanja iz različitih disciplina vođeni željom  da riješe zajednički problem.

U svakoj je partnerskoj instituciji odabran po jedan razredni odjel koji će obrađivati temu: «Upoznavanje ranoga srednjovjekovlja u zavičaju kroz postojeće kamene spomenike».

 

S obzirom na to da partnerske institucije pripadaju različitim razinama obrazovanja (dvije institucije obuhvaćaju učenike od 11 do 14 godina – niža srednja škola, a dvije učenike od 15 do 18 godina – srednja stručna škola), svaki je učiteljski kolektiv odabrao razredni odjel po svojoj želji. To je stvaran dokaz da metodologija daje rezultate na svim razinama obrazovanja.

 

Učiteljski timovi u svakoj su se školi redovito sastajali, planirali nastavni rad, raspravljali o tome koja su znanja i vještine potrebne učenicima u pojedinim etapama rada na projektnoj temi te je svaki  u okviru svoje discipline nudio učenicima alate nužne u istraživačkom radu i i procesu obrade informacija. Stvaralački zanos i motivacija sudionika snažno su pridonijeli izvrsnim projektnim rezultatima.

 

U nastavku možete vidjeti rezultate rada kolektiva OŠ Pučišća, na hrvatskom jeziku. Isti rezultati prevedeni na engleski i francuski jezik, kao i rezultati rada ostalih projektnih partnera, nalaze se na web-stranici projekta. Kulturološki priručnik "Priča o kamenu" plod je rada svih uključenih institucija i objavljen je i u papirnatom izdanju, također trojezično.

REZULTATI BRAČ-BOURGOGONE
linkovi

     Prijava i upis u srednje škole

 Pomoć u izboru daljnjeg obrazovanja ili izbora zanimanja

    


Oglasna ploča

e-Dnevnik

 

 

 


Upisi u srednje škole

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Anketa
E-dnevnik je u odnosu na "stari" način:




Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2012.

Ovaj mjesec: 1190




preskoči na navigaciju