Sve što trebam znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, naučio sam još u vrtiću. Mudrost me nije čekala na vrhu planine, na kraju dugog uspona školovanja nego se krila u pješčaniku dječjeg igrališta.
A evo što sam ovdje naučio:
- Sve podijeli s drugima!
- Igraj pošteno!
- Ne tuci ljude!
- Svaku stvar vrati gdje si je našao!
- Počisti za sobom!
- Ne uzimaj što nije tvoje!
- Kad nekoga povrijediš, ispričaj se!
- Peri ruke prije jela!
- Pusti vodu u zahodu!
- Topli keksi i hladno mlijeko su zdravi!
- Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, pjevaj i pleši, igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
- Svakog poslijepodneva odspavaj!
- Kad iziđeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj se od svoga druga!
- Ne zaboravi da čudo postoji!
Robert Fulghum
CLI.C.K FOR SCHOOLS Project (Climate Change Kit for Secondary Schools) temelji se na partnerstvu 4 zemlje (Francuska, Italija, Grčka, Hrvatska). Partnerstvo uključuje organizacije aktivne na području edukacije o okolišu (environmental education) i škole (secondary schools) koje u svojim kurikulumima uključuju edukaciju o klimatskim promjenama. To su:
Kroskurikularni (multidisciplinarni) obrazovni alati omogućit će učenicima s područja Mediterana suočavanje i borbu s posljedicama klimatskih promjena (CC) u regiji koja je njima pogođena. Ovi će alati olakšati razvoj aktivnosti i projekata vezanih uz klimatske promjene učiteljima različitih predmeta.
INTELEKTUALNI REZULTATI u sklopu projekta:
O1 - Trenutno stanje u Europi i na Mediteranu - Dijagnoza prakse i obrazovne reference
Cilj ove aktivnosti je uspostaviti detaljan pregled situacije i potreba na razini zemalja partnera, pregled kretanja na razini mediteranskih zemalja i zemalja Europske unije čime je moguće precizirati kontekst stvaranja centra resursa i interaktivnog nastavnog alata.
O2 - Online resursni centar - Cli.c.K
Resursni centar nudi učiteljima različitih disciplina praktičan pristup okrenut prema specifičnim karakteristikama mediteranske Europe.
Sastoji se od sljedećih elemenata:
- pomoćni materijali (bibliografija, sažetci, slike, video ...) posvećeni razumijevanju pojava i njihovog utjecaja na mediteranska područja
- nastavna sredstva za korištenje u razredu i izvan njega, u različitim predmetima, usmjerena na razumijevanje fizikalnih fenomena (efekt staklenika, proizvodnju CO2 ...) i analizu njihovog utjecaja na Mediteran
- nastavna sredstva koja podupiru eko – građanske projekte na individualnoj i kolektivnoj razini. Mnogi od ovih obrazovnih projekata koristit će multidisciplinarni pristup, te će se razvijati unutar škola. Na primjer: postaviti kampanju "šetnja do škole", razviti pojednostavljene alate za energetsku dijagnozu ustanove itd.
- zbirka europskih iskustava škola suočenih s klimatskim promjenama, posebice iz već financiranih ERASMUS + ili COMENIUS projekata
- bibliografske veze i reference na svim projektnim jezicima
Projektna FACEBOOK stranica: ovdje
Linkovi i dokumenti koji će vam pomoći u pronalaženju informacija bitnih za upis u srednje škole:
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |